Wielu właścicieli firm poszukuje różnych metod zwiększania rentowności swoich firm.
Jeśli jest to pytanie, które już sobie zadajesz, e-mail marketing jest dla Ciebie idealny! Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakie korzyści może to przynieść Twojej firmie.Zawsze proś o pozwolenie przed wysłaniem e-maili marketingowych do potencjalnych klientów. Wysyłając niechciane wiadomości e-mail, szybko zostaniesz oznaczony jako spamer. Uzyskanie pozwolenia na wysyłanie wiadomości nie musi być trudne; zaoferuj swoim klientom coś wartościowego w zamian za możliwość wysłania im e-maila, na przykład zniżkę, kupon lub inną zachętę do rejestracji.Zrób, co możesz, aby Twój e-mail trafił do skrzynek odbiorczych Twoich klientów. Musisz pracować, aby Twój e-mail przeszedł przez dostawców usług internetowych i nie został oznaczony jako spam. Jeśli zostaną one oznaczone jako spam, odbiorca może ich nigdy nie zobaczyć. Skontaktuj się z klientami, aby sprawdzić, czy otrzymują Twoje e-maile lub czy nie są już zainteresowani.Przetestuj wysyłanie e-mail marketingu w różne dni tygodnia i o różnych porach dnia. Przekonasz się, że różne godziny i daty zwiększą lub zmniejszą współczynniki otwarć Twoich e-maili. Zanotuj najlepsze mieszanki czasu/dnia tygodnia i zaplanuj najważniejsze kampanie e-mail marketingowe, które zostaną opublikowane w tych oknach.Nie ograniczaj się tylko do e-mail marketingu. Gdy zidentyfikujesz swoją podstawową klientelę, która Ci ufa, sprawdź, czy możesz uzyskać numery telefonów i adresy fizyczne. Buduj swoje relacje, rozszerzając komunikację ze swoją lojalną bazą, kontaktując się z nimi za pośrednictwem tych mediów oraz poczty e-mail.Niezwłoczne reagowanie na wiadomości e-mail powinno być Twoim najwyższym priorytetem. Jeśli potencjalny klient skontaktuje się z Tobą przez e-mail, powinieneś zrobić wszystko, aby odpowiedzieć mu w ciągu jednego dnia. Dłuższe czekanie może kosztować klienta, a innym może wspomnieć o braku odpowiedzi.Aby uniknąć komplikacji wynikających z bycia zidentyfikowanym jako spamer, powiadom z wyprzedzeniem swojego dostawcę usług internetowych o swoich zamiarach dotyczących marketingu e-mailowego. Jeśli jakikolwiek niezadowolony czytelnik kiedykolwiek Cię zgłosi, da to Twojemu dostawcy usług internetowych świadomość, że Twoje działania marketingowe są uzasadnione. Twój dostawca usług internetowych może również zasugerować uaktualnione konto, które ułatwi prowadzenie działań związanych z marketingiem e-mailowym.Użyj materiałów z preheaderami, aby lepiej wykorzystać podglądy e-maili.
Pierwsza linia wiadomości e-mail jest zwykle nazywana preheaderem.
Gmail i wiele innych platform pocztowych wyświetla ten pierwszy wiersz zaraz po wierszu tematu, więc jest to prosty sposób na przyciągnięcie uwagi subskrybenta.Kiedy ludzie po raz pierwszy zarejestrują się, aby otrzymywać Twoje wiadomości, miej miejsce, aby przynajmniej uzyskać ich imię. Pozwala to dostosować każdą wiadomość do indywidualnego klienta, co nadaje jej osobisty charakter. Poświęcenie czasu na zwrócenie się do potencjalnego klienta po imieniu sprawi, że wyróżnisz się na tle innych.Pozwól na konwersację za pośrednictwem kampanii e-mail marketingu. Zadawaj pytania swoim subskrybentom lub zadawaj pytania prowokujące do myślenia. Odpowiedzi sprawią, że czytelnicy poczują się częścią relacji, a nie celów marketingowych. Odpowiedzi, które otrzymasz, pomogą Ci dowiedzieć się, dokąd zmierzasz, i możesz odkryć przydatne informacje o swojej bazie.Pamiętaj, aby poprosić o pozwolenie na wysyłanie informacji na czyjś adres e-mail. Pytając, zaoferuj coś w zamian. Zmień to w coś, co Twoi klienci będą chcieli sprawdzić, zamiast się tego bać. Dzięki temu Twoje e-maile nie będą wyglądać jak spam.Kampanie e-mail marketingowe mogą być łatwe do skonfigurowania i są skutecznym sposobem na pobudzenie biznesu. Jeśli zwlekałeś z tworzeniem kampanii e-mail marketingowej, dlaczego nie zacząć już dziś? Jeśli skorzystasz ze wskazówek zawartych w tym artykule, powinieneś zauważyć duży wzrost sprzedaży.