Niezależnie od tego, czy widzisz polubienia na Instagramie, czy nie, algorytm Instagrama nadal działa tak, jak zawsze.
Oznacza to cięższą pracę, aby zaangażować obserwujących. Ponieważ celem na Instagramie jest pokazanie swojej najlepszej strony, należy udostępniać treści, które ludzie cenią, to wymaga ciężkiej pracy i poświęcenia czasu na działania marketingowe w social mediach.
Więcej followers na instagram to większa widoczność postów
Instagram stał się ostatnim czasie bardzo ważny dla obecności wielu marek na portalach społecznościowych, przyciągając zyskowny ruch na strony docelowe, zwiększając liczbę konwersji i budując zaangażowaną publiczność. Jeśli twoja obecność na Instagramie nie jest tak solidna, jak się spodziewasz, być może nadszedł czas, aby dowiedzieć się, jak udoskonalić swoje strategie zdobywania prawdziwych, organicznych followersów na Instagramie. Im większa jest twoja publiczność, tym więcej masz możliwości interakcji z użytkownikami i tworzenia dla nich wyjątkowych doświadczeń, a tym samym na zwiększenie rozpoznawalności swojej marki.
Organiczne rozróżnienie jest ważne: czasami marki wybierają łatwe wyjście, próbując zdobyć więcej followersów na Instagramie. Płacenie za polubienia i strony obserwujące jest powszechne, ale algorytm Instagrama jest regularnie aktualizowany, aby wyeliminować płatne, niskiej jakości konta i interakcje. Ważne jest zatem, by zdobywać polubienia od użytkowników poprzez publikowanie interesujących treści. Liczba followers na Instagramie ostatecznie nic nie znaczy, jeśli nie reprezentuje to zaangażowanego fana, który dokonuje zakupów, odwiedza twoje strony docelowe i popiera twoje marki ze znajomymi i innymi obserwującymi. Zacznij budować swoją obecność na kanale we właściwy sposób, aby zdobyć więcej obserwujących na Instagramie.
Obecnie można kupować zarówno polubienia, komentarze, jak i followers na instagram, co jest dla wielu firm powszechną praktyką marketingową. Z pewnością takie rozwiązanie jest opłacalne, ponieważ pozwoli większej ilości użytkowników na zauważenie obecności naszej marki w social mediach.