Odpowiednio wybrane gadżety reklamowe generują wyższą reakcję klientów, niezależnie od tego, czy szukasz informacji kontaktowych, skierowań, czy nawet chcesz zachęcić grupę docelową do zrobienia zakupów.
Konsumenci częściej reagują pozytywnie na spersonalizowany produkt promocyjny niż na ulotkę, wizytówkę czy reklamę, które zazwyczaj od razu odbiorca wyrzuci do kosza na śmieci. Oferowanie wysokiej jakości i przydatnych gadżetów reklamowych pomoże twojej firmie się wyróżnić, zainteresować klientów ofertą.
Breloki reklamowe znajdziemy w różnych formach
Przydatnymi gadżetami reklamowymi mogą być produkty elektroniczne. W dzisiejszym świecie napędzanym technologią wszyscy mogą potrzebować dodatkowych urządzeń zasilających, aby zapewnić działanie niezbędnego sprzętu. Niezależnie od tego, czy odbiorcy takich gadżetów są w podróży, na spotkaniu z klientem, czy po prostu siedzą przy biurku, power banki z logo twojej firmy mogą utrzymać wysoki poziom baterii w urządzeniach przenośnych i z pewnością będą chętnie używane.
Często gadżetami reklamowymi są artykuły biurowe. Posiadanie reklamowego kalendarza, niezależnie od tego, czy jest to indywidualny kalendarz dla każdego pracownika, czy duży kalendarz na ścianie biura, ładnie podkreśli markę. Ten dodatkowy branding będzie się wyróżniał i będzie miał wizualny wpływ na wygląd biura. Równie przydatne w pracy będą artykuły piśmiennicze, mogą to być długopisy, ołówki, notatniki z logo firmy.
Jeśli chodzi o niedrogie produkty promocyjne rozdawane klientom czy pracownikom, doskonale sprawdzają się breloki reklamowe. Możemy je zakupić w różnych kolorach i kształtach, z plastiku czy metalu. Jednym z najpopularniejszych rodzajów breloków jest otwieracz do butelek. Będąc małym, lekkim przedmiotem z miejscem na logo, został zaprojektowany z krawędzią, która świetnie nadaje się do zdejmowania wieczek z butelek. Dzięki temu, że odbiorca może nosić go cały czas z kluczami, już nigdy nie będzie musiał się martwić o znalezienie otwieracza do butelek.