Marketing mobilny jest dość nowym konkurentem w świecie reklamy, ale szybko nabiera rozpędu i staje się branżowym standardem sukcesu.
Wymaga adaptacji do nowych i bardziej zwartych mediów, a zatem potrzebny jest inny sposób myślenia, aby uchwycić i utrzymać zainteresowanie potencjalnego konsumenta. Jest na to wiele sposobów, ale będą wymagały nowych koncepcji i bystrego umysłu.Skróć swoje adresy URL, zarówno w formie tekstowej, jak i dla kodów QR. Im trudniejszy i dłuższy jest adres URL, tym bardziej złożona będzie Twoja wiadomość lub kod QR. Ułatw im dostęp do nich, korzystając ze strony skracania adresów URL, a klienci będą bardziej zadowoleni z wyników końcowych.Nigdy nie wysyłaj wiadomości, o którą nie prosiłeś. Te niechciane wiadomości są znane jako spam i mogą powodować wiele problemów. Spamowanie jest w większości przypadków nielegalne, a jeśli wyślesz komuś SMS-a bez jego wyraźnej zgody, możesz spotkać się z wysokimi grzywnami i innymi poważnymi problemami.Jeśli wysyłasz wiadomości tekstowe lub innego rodzaju materiały do klientów za pośrednictwem mobilnej kampanii marketingowej, upewnij się, że rozmiar plików jest jak najmniejszy. Niektóre osoby mają poważne ograniczenia przepustowości i nie mogą odbierać ani przechowywać plików o dużych rozmiarach. Wszystko, co jest zbyt duże, zostanie po prostu zignorowane.Nawet jeśli ktoś zasubskrybuje Twoje wiadomości, może nadal chcieć zrezygnować z subskrypcji z jakiegokolwiek powodu, więc ułatw mu to. W każdej wiadomości wysyłanej za pośrednictwem marketingu mobilnego upewnij się, że zawierasz link do anulowania subskrypcji, aby ludzie mogli zrezygnować, jeśli zechcą.Powinieneś bardzo ciężko pracować, aby stworzyć różnego rodzaju promocje, aby przyciągnąć klientów dowolną kampanią marketingu mobilnego. Nie martw się o utratę pieniędzy tutaj.
Klient przyciągnięty przez dwie oferty mógł nie zostać przyciągnięty w inny sposób, a Ty zyskasz znacznie więcej dzięki promocjom.Media społecznościowe to nie rynek kupującego; jest to zasadniczo długa, ciągła rozmowa, w której będziesz musiał uczestniczyć jako marketer mobilny.
Nie możesz być tu przysłowiowym sprzedawcą. Zamiast tego naprawdę musisz być bardziej użytkownikiem mobilnym niż marketerem. Oznacza to, że musisz skupić się bardziej na komunikacji, a mniej na byciu autorytatywnym.Reklamy, które wyświetlasz w witrynach mobilnych, również muszą być odpowiednio sformatowane, więc zdecydowanie musisz się tym zająć, jeśli w ogóle planujesz wyświetlać reklamy. Sprawdź usługi, takie jak iAd firmy Apple i MobClix, aby znaleźć różne sposoby wyświetlania banerów reklamowych w witrynach mobilnych.Uczyń rezygnację z subskrypcji wiadomości tekstowych lub e-maili łatwym i bezbolesnym procesem. Pamiętaj, że to, że klient wypisuje się z Twoich wiadomości, nie oznacza, że nie chce już być Twoim klientem. Jeśli sprawisz, że wypisanie się z subskrypcji będzie trudne lub niemożliwe, Twoi klienci stracą szacunek dla Twojej firmy lub marki.Nigdy nie wysyłaj niechcianych wiadomości. Będzie to po prostu spam dla ludzi i możesz szybko stracić potencjalnych klientów. Jeśli otrzymają wiadomość od kogoś lub firmy, której nie znają, prawdopodobnie po prostu ją usuną i będą trochę sfrustrowani.W każdej chwili zaczynasz nową strategię marketingową. Chcesz mieć na uwadze swoje cele. Miej rozsądne cele, które możesz śledzić i upewnij się, że osiągasz cele, które chcesz. Jeśli zapomnisz o swoich celach, Twój klient prawdopodobnie zauważy, że Twoje treści są wszędzie, a Ty będziesz wydawał się niezorganizowany i nieprofesjonalny.To kilka sposobów na rozpowszechnianie wiadomości w świecie mobilnym, a mimo to wyglądanie profesjonalnie i dopracowanie. Kompaktowanie reklam lub wiadomości nie jest łatwym zadaniem i wymaga pewnej praktyki poprzez powtarzanie. Tak długo, jak postępujesz zgodnie z radami i studiujesz dla swoich odbiorców, na pewno zwiększysz zyski.